مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21پزشكي

غرامت دستمزد به مبتلایان سرپایی و بستری کرونا پرداخت می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا در دوران استراحت پزشکی غرامت دستمزد پرداخت می کند.

- با ارائه تسهیلات در قالب تعهدات کوتاه مدت توسط سازمان تامین اجتماعی؛ پرداخت غرامت دستمزد به مبتلایان سرپایی و بستری کرونا ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان مبتلا به کرونا در دوران استراحت پزشکی غرامت دستمزد پرداخت می کند.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ارائه تسهیلات به بیمه شدگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای تسریع در کار بیمه شدگان این سازمان که به بیماری کرونا مبتلا شده و استراحت پزشکی داشته اند، تا عادی شدن شرایط موجود تسهیلاتی را ارائه می کند و استراحت های پزشکی بیمه شدگان مبتلا به کرونا نیز در قالب تعهدات کوتاهمدت پرداخت می شود.

وی افزود: باتوجه به انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از ترددهای غیرضروری، حفظ و صیانت از سلامتی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و کارکنان آن به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت غرامت دستمزد، استراحت های پزشکی بیمه شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی PCR آنان مثبت اعلام شده، مورد تایید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت دستمزد به مبتلایان سرپایی و بستری کرونا پرداخت می شود

غرامت دستمزد به مبتلایان سرپایی و بستری کرونا پرداخت می شود