مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-21بين الملل

امیدواری مسکو به حصول پیشرفت در خصوص برجام در دولت جدید آمریکا


نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی ابراز امیدواری کرد که با توجه به رویکرد دولت جدید آمریکا درخصوص توافق هسته ای، امکان پیشرفت در این زمینه و بازگشت به توافق وجود دارد.

- نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی ابراز امیدواری کرد که با توجه به رویکرد دولت جدید آمریکا درخصوص توافق هسته ای، امکان پیشرفت در این زمینه و بازگشت به توافق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی 24 روسیه اظهار داشت: رویکرد آمریکا درخصوص توافق هسته ای با ایران می تواند عملگرایانه ارزیابی شود و این، بدان معناست که امکان پیشرفت در زمینه این توافق وجود دارد.

اولیانوف در پاسخ به سوالی درباره زمان احتمالی بازگشت آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: من می گویم که همه ما فوراً نیاز داریم که اولین نشانه های عادی سازی در ماه فوریه ظاهر شود، زیرا طبق قانونی که به تازگی توسط مجلس ایران تصویب شده است از 21 فوریه تهران اجرای پروتکل الحاقی توافق نامه های پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی را لغو خواهد کرد و این به شدت امکان بررسی وضعیت امور در برنامه هسته ای ایران را محدود می کند، مگر اینکه پیشرفتی حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری مسکو به حصول پیشرفت در خصوص برجام در دولت جدید آمریکا

امیدواری مسکو به حصول پیشرفت در خصوص برجام در دولت جدید آمریکا