مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-21ورزشي

ملی پوش فوتبال زنان: مدیران فدراسیون تمام زحمات ما را به باد دادند


هاجر دباغی در واکنش به بی توجهی مسوولان فدراسیون فوتبال نسبت به خروج فوتبال زنان از رنکینگ فیفا گفت: برای تیم ملی سختی زیادی کشیدیم اما بی توجهی مسوولان تمام زحمات ما را به باد داد.

- هاجر دباغی در واکنش به بی توجهی مسوولان فدراسیون فوتبال نسبت به خروج فوتبال زنان از رنکینگ فیفا گفت: برای تیم ملی سختی زیادی کشیدیم اما بی توجهی مسوولان تمام زحمات ما را به باد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک ماه از حذف تیم ملی فوتبال زنان ایران از رنکینگ فیفا گذشته و هنوز مسوولان فدراسیون فوتبال و ورزش در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

مهین فرهادی زاد به عنوان معاون زنان وزیر ورزش پاسخگویی به خبرنگاران را به مسئولان فدراسیون فوتبال مربوط می داند و مدیران فوتبالی هم سکوت کرده اند.

گویا اتفاقی نیفتاده و همه چیز به روال طبیعی خود دنبال می شود اما در این میان بازیکنان و مربیان ناراحت هستند و خواهان تعیین تکلیف وضعیت تیم ملی شده اند.

دباغی، بازیکن تیم ملی در واکنش به خروج فوتبال زنان از رنکینگ فیفا به ایسنا گفت: وقتی خبر را خواندم فقط تاسف خوردم چون برای دور دوم انتخابی المپیک از اواخر اسفند 97 در اردو بودیم و لحظه تحویل سال هم در اردو حضور داشتیم.

تمام آن لحظات و سختی هایی که کشیدیم جلوی چشم من آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش فوتبال زنان: مدیران فدراسیون تمام زحمات ما را به باد دادند

ملی پوش فوتبال زنان: مدیران فدراسیون تمام زحمات ما را به باد دادند