مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-21بين الملل

کره جنوبی: به حل اختلافات با ایران در دولت بایدن امیدواریم


یک دیپلمات کره ای در مورد مسئله پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی و همچنین توقیف نفتکش این کشور در نزدیکی تنگه هرمز گفت: «دولت کره جنوبی به رایزنی ها در خصوص این موضوع با ایران ادامه می دهد و ما با آغاز به کار دولت جدید ایالات متحده، - یک دیپلمات کره ای در مورد مسئله پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی و همچنین توقیف نفتکش این کشور در نزدیکی تنگه هرمز گفت: دولت کره جنوبی به رایزنی ها در خصوص این موضوع با ایران ادامه می دهد و ما با آغاز به کار دولت جدید ایالات متحده، ما انتظاراتی داریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، یک مقام ارشد وزارت خارجه کره جنوبی ابراز امیدواری کرد که دولت جو بایدن به حل اختلافات سئول با جمهوری اسلامی ایران کمک کند.

یکی از مقام های ارشد وزارت خارجه کره جنوبی امروز (پنجشنبه) ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار دولت جدید جو بایدن رییس جمهور آمریکا، مسئله پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی و همچنین توقیف نفتکش این کشور شرق آسیا در نزدیکی تنگه هرمز رفع شود.

خبرگزاری یونهاپ در این خصوص گزارش کرد، یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی در حالی که خواست نامش فاش نشود به خبرنگاران با ابراز امیدواری به بهبود شرایط فعلی در روابط سئول و تهران در دولت بایدن گفت: ما معتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی: به حل اختلافات با ایران در دولت بایدن امیدواریم

کره جنوبی: به حل اختلافات با ایران در دولت بایدن امیدواریم