مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-21سياسي

آمریکا در بحران هایی که برای ایران طراحی کرده بود گرفتار شده است


تمام توطئه هایی که آمریکا و رییس جمهور جنایتکارش برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند، امروز به چالش خودشان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت صبح پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی گفت: انسان ظالمی چون دونالد ترامپ که دستش به خون پاک ترین انسان ها آلوده است دوره اش به سر آمد و تمام نیات پلیدی که برای ایجاد بحران و آشوب در ایران در سر داشت، گریبان کشور خودش را گرفت و اکنون آمریکا درگیر انبوهی از مشکلات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سفرهای استانی دولت در راستای انجام دو مأموریت همزمان انجام می شود گفت: بیان مسائل و مشکلات از طرف مسئولین استانی و بیان سیاست های کلی کشور از طرف مسئولین کشوری مأموریت مهم ماست که در قالب مأموریت اول همه دستگاه های اجرایی استانی موظف به ارائه گزارش ها و برنامه ها هستند تا در قالب سفرهای استانی دولت به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: در سفرهای گذشته 117 پروژه برای توسعه استان خراسان رضوی با اعتبار حدود 3 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تا الان با توجه به افزایش هزینه ها بیش از 4 هزار میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و حدود 609 میلیارد تومان دیگر باید به این پروژه ها اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در بحران هایی که برای ایران طراحی کرده بود گرفتار شده است

آمریکا در بحران هایی که برای ایران طراحی کرده بود گرفتار شده است