مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-21سياسي

اندیشه دینی و قرآنی باید در جهان گسترش یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اندیشه قرآنی و دینی مرز خاصی نداشته و باید این اندیشه ها توسط بسیجیان و جوانان انقلابی در جهان گسترش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مینودشت، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی مینودشت اظهار کرد: فرهنگ یک جامعه ثروت و سرمایه آن محسوب شده و معرف آن جامعه در سطح جهان است.

وی تصریح کرد: شهدا، مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان و جوانان انقلابی در طول عمر انقلاب اسلامی، اعتقادات دینی و استقامت مردم در برابر مشکلات به نوعی نمایانگر فرهنگ و اندیشه مردم در بین کشورهای جهان بوده و خوشبختانه مردم ما با کارهای خوب خود توانستند عزت و بزرگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کار و اندیشه فرهنگی قرآنی و دینی مرز خاص نداشته و جوانان انقلابی و بسیجیان باید این اندیشه های دینی قرآنی و اسلام ناب محمدی (ص) را در جهان گسترش دهند.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه فرهنگی شهید حاج استان بوده و پیش بینی می شود بیش از یک هزار برنامه در ایام به صورت مجازی و در صورت شرایط مطلوب حضوری برگزار شود که بیش از 100 برنامه محوری و شاخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه دینی و قرآنی باید در جهان گسترش یابد

اندیشه دینی و قرآنی باید در جهان گسترش یابد