مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-21بين الملل

رکوردشکنی کرونا در انگلیس؛ 1820 قربانی در 24 ساعت


به رغم محدودیت ها و قوانین سخت گیرانه در انگلیس برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، شمار تلفات روزانه این ویروس یک رکورد تازه ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های انگلیس خبر دادند که برای دومین روز متوالی شمار قربانیان ویروس ، طی 24 ساعت گذشته تعداد قربانیان روزانه ویروس کرونا در انگلیس 1820 نفر شد و یک رکورد تازه از زمان آغاز همه گیری ویروس ثبت شده است.

بنا بر گزارش این روزنامه، رکوردشکنی تازه میزان قربانیان ویروس کرونا در انگلیس یک روز بعد از رکوردزنی روز قبل از آن صورت گرفت که طی آن 1610 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته بودند.

طبق این گزارش، شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته 33355 بوده است.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که احزاب مخالف در این کشور او را به ناتوانی در مقابله با همه گیری ویروس کرونا متهم کرده اند، بیانیه ای درباره رکوردشکنی فوتی های روزانه این ویروس منتشر کرد.

جانسون در این بیانیه اعلام کرد: این ارقام، وحشتناک هستند و البته ما به رنجی که بابت این فوتی ها به خانواده ها و دوستانشان وارد می کند، فکر می کنیم .

نخست وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در سراسر این کشور ادامه دارد، به مردم این کشور درباره تداوم قربانی گرفتن این ویروس هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی کرونا در انگلیس؛ 1820 قربانی در 24 ساعت

رکوردشکنی کرونا در انگلیس؛ 1820 قربانی در 24 ساعت