مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21پزشكي

اولویت بهداشت و درمان توسعه عادلانه زیرساخت های نظام سلامت است


اولویت بهداشت و درمان توسعه عادلانه زیرساخت های نظام سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاریخ ساز شویم، تصریح کرد: وقتی به هرمزگان سفر کردم و استاندار از افزایش تولید در فولاد و آلومینیوم صحبت می کند یعنی این سرمزین هم کرونا را مدیریت کرد و هم در مبارزه با آن در تولید به جهش دست یافت و این یعنی تاریخ سازی.

وی با اشاره به اینکه آیندگان این روزها را به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد و به دستان غیرتمند تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و تولید افتخار خواهند کرد، افزود: وقتی در تابستان طاقت فرسای هرمزگان عزیزان کادر درمان در بخش کرونا هرمزگان مجاهدت می کنند، مسئولان و نمایندگان مجلس پای کار هرمزگان تلاش کردند و با رایزنی امروز توانستند منشأ تحولات بزرگی در بخش زیرساخت ها را رقم بزنند.

نمکی با بیان اینکه در بند تحریم های ظالمانه دشمنان جنگیدیم و امروز به خود می بالیم که کشور را در مسیر سلامت و توسعه قرار داده ایم، عنوان کرد: برای جذب توریست سلامت در هرمزگان برنامه های زیادی در دستور کار است و در حال فراهم کردن شرایط برای تحقق آن هستیم.

وی در پایان گفت: تا پایان دولت دوازدهم به تعداد تخت های بیمارستانی استان هرمزگان افزوده خواهد شد و امیدواریم این روند همچنان با شتاب در مسیر درست حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بهداشت و درمان توسعه عادلانه زیرساخت های نظام سلامت است

اولویت بهداشت و درمان توسعه عادلانه زیرساخت های نظام سلامت است