مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21پزشكي

کرونا با این افراط و تفریط ها درمان نمی شود


یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه همیشه دو دیدگاه افراط و تفریط را در طب سنتی شاهد بودیم که هر دو اشتباه است، گفت: دانشی که مبتنی بر طب حکیمانه است و دانش طب نوین می توانند در کنار یکدیگر به پیشگیری و درمان بیماری کرونا و سایر بیماری ها کمک کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه همیشه دو دیدگاه افراط و تفریط را در طب سنتی شاهد بودیم که هر دو اشتباه است، گفت: دانشی که مبتنی بر طب حکیمانه است و دانش طب نوین می توانند در کنار یکدیگر به پیشگیری و درمان بیماری کرونا و سایر بیماری ها کمک کنند.

مریم نواب زاده، امروز دوم بهمن ماه به خبرنگاران اعلام کرد: بیشتر از یک سال است که جهان درگیر ذره ویروسی شده که به نوعی همه ملت ها و دولت ها را درگیر خود کرده و بسیار عارضه ساز شده و به نوعی وحشتناک ترین حادثه پزشکی در قرن اخیر بوده که یک پاندمی جهانی را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طب سنتی ایران یک مکتب حکیمانه و مبتنی بر حکمت و دانشی حکمی است، افزود: طب سنتی با توجه به علائم و نشانه های بیماری ها، برنامه و پروتکل مشخصی را ارائه می کند.

متخصص طب سنتی ادامه داد: درست است که کرونا یک بیماری نوپدید است، اما طب حکیمانه ایرانی می تواند برنامه های بسیار مشخص و شفافی را ارائه کند و دانشی که مبتنی بر طب حکیمانه است و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با این افراط و تفریط ها درمان نمی شود

کرونا با این افراط و تفریط ها درمان نمی شود