مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-21اقتصادي

اصلاح قانون بورس روی میز مجلس نشینان/ خروج سرمایه ها از کشور


عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: یکی از رویکردهایی که مجلس در راستای کنترل نوسانات بازار سرمایه دارد اصلاح قانون بازار بورس است.

- محسن علیزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بازار سرمایه همچنان پر بازده ترین بازار در چرخه اقتصادی است و اگر شرایط مطلوب باشد می توان از این ظرفیت بازار در راستای افزایش تولید در کشور و توسعه اقتصادی کشور بهره جست.

وی اضافه کرد: با توجه به نوساناتی که در بازار بورس رخ داده برخی از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای موازی در خارج از کشور هستند نباید این نکته فراموش شود که سرمایه گذاری در بازارهای موازی خارجی ضررهای هنگفتی به اقتصاد کشور می زند و عاملی برای کاهش شدید شاخص های اقتصادی و شاخص بورس خواهد شد.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شواری اسلامی متذکر شد: نوسانات اخیر در بازار سرمایه موجب شده تا مجلس، قوه قضاییه و نهادهای نظارتی نظارت خود را بر فعایت های شرکت ها حقوقی و افراد حقیقی سرمایه گذار در بازار بورس افزایش دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از افراد با ایجاد شبکه های اطلاع رسانی در فضاهای مجازی موجب شدند تا اطلاعات نادرستی از بازار بورس در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار بگیرد از این رو مجلس نیز در راستای کنترل این گونه اطلاعات در نظر دارد در اصلاح قانون بورس سرفص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون بورس روی میز مجلس نشینان/ خروج سرمایه ها از کشور

اصلاح قانون بورس روی میز مجلس نشینان/ خروج سرمایه ها از کشور