مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-21اقتصادي

فعالیت دستگاه های ارز دیجیتال در قزوین با کسب مجوز بلامانع است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فعالیت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرها در صورت اخذ مجوز از سازمان صمت و پرداخت حقوق و عوارض دولتی بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از  روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین، اظهار داشت: فعالیت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرها در صورت اخذ مجوز از سازمان صمت و پرداخت حقوق و عوارض دولتی بلامانع است.

وی ادامه داد: برق مصرفی دستگاه های ارز دیجیتال، موضوع بسیار مهمی است و باید شرکت توزیع برق در جریان این دستگاه ها باشد تا مصرف آنها از برق یارانه ای صورت نگیرد.

وی با اشاره به کشفیات پلیس استان در حوزه قاچاق کالا و ارز، اضافه کرد: در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، میزان کشفیات پلیس استان 89 درصد افزایش یافته است که باید از زحمات آنها در این زمینه قدردانی کرد.

این مسوول با اشاره به راه اندازی پلیس اقتصادی استان، گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم های خوبی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دستگاه های ارز دیجیتال در قزوین با کسب مجوز بلامانع است

فعالیت دستگاه های ارز دیجیتال در قزوین با کسب مجوز بلامانع است