مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-21اقتصادي

اخلالگران در بازار همدستان استعمارند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط شیوع کرونا با تلاش های صورت گرفته اهداف جهش تولید در هرمزگان محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در آیین  آغاز طرح سه ماهه نظارتی ویژه نوروز 1400 استان در محل سازمان صمت استان با اشاره به اهمیت استان هرمزگان، عنوان کرد: در هرمزگان به واسطه موقعیت ویژه استان علاوه بر نظارت بر تامین نیاز بازار استان  باید به گونه برنامه ریزی کرد در زمینه حمل و نقل کالاهای اساسی سایر نقاط کشور خللی ایجاد نشود که نشان دهنده جایگاه ویژه استان در کشور است.

وی افزود: در سال 1399 با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس با پیگیری و رفع موانع پیش روی  بخش های مختلف تولیدی محقق شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان در زمینه تولید با رشد خوبی  همراه بوده است و در وصول درآمدهای  مالیات هرمزگان نیز نسبت به سال 98 رشد داشته است.

  تحقق درآمدهای مالیاتی هرمزگان حیدری در همین رابطه گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی نشان دهنده پویایی بخش تولید استان و وجود ظرفیت های  اشتغال است.

وی در همین رابطه گفت: هرمزگان در حوزه تولیدات صنعتی با رشد چشمگیری همراه بوده  است که افزایش تولید فولاد  و صادرات آن گویای این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلالگران در بازار همدستان استعمارند

اخلالگران در بازار همدستان استعمارند