مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-21سياسي

مشارکت 250 هزار بسیجی در طرح سردار سلیمانی


طرح محله محور سردار شهید سلیمانی یک طرح موفق در مقابله با کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در حال اجرا است.

مشارکت 250 هزار بسیجی در طرح سردار شهید سلیمانی دکتر شاهین محمد صادقی افزود: در اجرای این طرح 250 هزار نفر از بسیجیان مشارکت دارند و مهمترین هدف آن پیشگیری از بیماری کرونا است.

وی با اشاره به اینکه طرح سردار شهید سلیمانی یک طرح علمی و منطق با موازین علمی است، ادامه داد: این طرح با همفکری و مشارکت استادان، اندیشمندان و افرادی که در ریشه کن های بیماریهایی همچون فلج اطفال نقش داشته و در سازمانهایی از جمله بهداشت جهانی حضور داشته اند طراحی شده است.

دکتر محمد صادقی با اشاره به اینکه 80 درصد مردم در طرح شهید سلیمانی مشارکت و همکاری داشته اند ، گفت: طرح سردار شهید سلیمانی یک طرح محله محور است و تا پایان نابودی کرونا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در تمامی فعالیت ها و عرصه هایی که حضور داشت موفق و اثرگذار بوده است و ما به تاسی از این سردار بزرگ، در طرح سردار شید سلیمانی تا ریشه کردن کرونا پای کار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 250 هزار بسیجی در طرح سردار سلیمانی

مشارکت 250 هزار بسیجی در طرح سردار سلیمانی