مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 03:102021-01-20سياسي

اعزام 5 دوومیدانی کار پارالمپیکی به مسابقات بین المللی امارات


دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از اعزام 5 دوومیدانی کار به مسابقات بین المللی امارات برای انجام کلاس بندی پزشکی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو خبر داد.

- دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از اعزام 5 دوومیدانی کار به مسابقات بین المللی امارات برای انجام کلاس بندی پزشکی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه پارالمپیک و انجام کلاس بندی پزشکی 18 تا 26 بهمن برگزار می شود که حامد امیری، میلاد قادری، محمد فتحی گنجی، محمدرضا احمدی و سید علی اصغر جوانمردی نفرات اعزامی به این مسابقات را تشکیل می دهند.

وی گفت: پیش از این قرار بود سعید افروز، علیرضا صادقیان، اکبر احمدی و رشید مسجدی نیز برای تایید کلاس بندی پزشکی به این تورنمنت اعزام شوند که اعزام این نفرات به امارات به دلیل عدم موافقت میزبان هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حمیدی در پایان همچنین درباره نامه رییس انجمن شنا به فدراسیون جانبازان و معلولان برای تجدید نظر جهت اعزام شناگر به بازیهای پارالمپیک توکیو و بررسی این موضوع از سوی کمیته ملی پارالمپیک، افزود: شنا در لیست رشته های اعزامی به توکیو نیست و ضرورتی برای تجدید نظر در این خصوص احساس نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5 دوومیدانی کار پارالمپیکی به مسابقات بین المللی امارات

اعزام 5 دوومیدانی کار پارالمپیکی به مسابقات بین المللی امارات