مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 00:402021-01-20بين الملل

اولین نشست خبری سخنگوی کاخ سفید بایدن: ایران باید محدودیت های برجام را اجرا کند


سخنگوی کاخ سفید در دولت جدید آمریکا، طی اولین نشست خبری خود، درباره دستورات اجرایی که رییس جمهور این کشور صادر کرد و برنامه های او برای روزهای آینده صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن بامداد پنجشنبه اولین نشست خبری این دولت را برگزار کرد.

ساکی با اشاره به دستورات اجرایی که بایدن ساعتی پیش امضا کرد، گفت: رییس جمهور بایدن به منع مهاجرتی مسلمانان و تبعیض دینی پایان داد.

او لایحه تغییر قوانین مهاجرتی را به کنگره ارسال کرد .

وی ادامه داد: بایدن، آمریکا را به توافق اقلیمی پاریس بازگرداند.

 با دستور رییس جمهور، از امروز همه کسانی که قصد ورود به وسایل حمل ونقل عمومی، ساختمان های فدرال و مکان های عمومی را دارند باید ماسک تنفسی استفاده کنند .

سخنگوی کاخ سفید گفت که بایدن، دستور دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر وضعیت اضطراری در مرز با مکزیک که با هدف تأمین بودجه برای ساخت دیوار مرزی بود، لغو کرده است.

ساکی همچنین خبر داد که اولین تماس بایدن با سران کشورهای خارجی، روز جمعه با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا خواهد بود و قرار است درباره تصمیم بایدن برای لغو طرح ساخت خط لوله انتقال گاز کی اِستون صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست خبری سخنگوی کاخ سفید بایدن: ایران باید محدودیت های برجام را اجرا کند

اولین نشست خبری سخنگوی کاخ سفید بایدن: ایران باید محدودیت های برجام را اجرا کند