مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 22:052021-01-20سياسي

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند


وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از پنجره واحد محیط های آزمون اظهار کرد: اگر می خواهیم به جایگاه مناسب در اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم.

- وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از پنجره واحد محیط های آزمون اظهار کرد: اگر می خواهیم به جایگاه مناسب در اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که دبیر شورای عالی فضای مجازی و نمایندگان وزارتخانهها و دستگاههای مرتبط، حضور داشتند، دژپسند گفت: مسیر اقتصاد هوشمند مسیری بازگشت ناپذیر است و ممکن است شتاب حرکت در این مسیر کند یا تند شود اما حرکت در این مسیر برگشت ناپذیر است.

وی افزود: اقتصاد هوشمند تنها با ایفای نقش فعالانه و محوری بخش خصوصی در سیاستگذاری و تنظیم گری تحقق خواهد یافت.

اگر میخواهیم به جایگاه مناسب در عرصه اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم و در این راستا باید به دنبال کاهش هزینه ها در تولید، بهبود قیمت و کیفیت و ارائه خدمات نو باشیم.

وی ادامه داد: اقتصاد هوشمند یک رشته از فعالیتها است که نیاز به نقشه راه جامعی دارد و در این راه باید پر انرژی و با قدرت به جلو حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند