مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:302021-01-20سياسي

دانشگاهیان استان قم، مهیای دهه فجر می شوند


اولین نشست کارگروه دانشجویی و داشگاهی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

- ایسنا/قم اولین نشست کارگروه دانشجویی و داشگاهی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه دانشجویی و دانشگاهی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان قم، با حضور دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی معاون این نهاد و معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه های استان قم در ساختمان ستاد جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.

دکتر محمدحیدری در ابتدای این نشست گفت: در سالهای اخیر تلاش شده است که فعالیت دانشگاه های استان در زمینه های مختلف در ایام الله دهه فجر به سمت توسعه و پیشرفت کیفی و کمی برنامه ها پیش برود و مسولان فرهنگی دانشگاه ها نیز خوشبختانه همکاری مناسبی داشته اند.

وی افزود: توسعه فعالیت های اثربخش و تبیین گرانه در بین دانشجویان، اساتید، مدیران و کارمندان و فعالان دانشجویی و دانشگاهی از جمله دغدغه های این کارگروه در سالهای گذشته بوده است.

وی از آمادگی کامل جهاددانشگاهی برای حمایت از فعالیت های مشترک دانشگاهی استان به خصوص در ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت: در سالهای گذشته نیز سعی شده است که به اشکال مختلف از فعالیت های تجمیعی و همگرایانه و هدفمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان استان قم، مهیای دهه فجر می شوند

دانشگاهیان استان قم، مهیای دهه فجر می شوند