مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-20اجتماعي

دیار میرزا میزبان بارش برف زمستانه شد/ حضور 26 اکیپ راهداری در منطقه حیران آستارا


بارش برف از غروب امروز در گیلان آغاز و به گفته فرماندار شهرستان آستارا بیشترین میزان بارش برف در منطقه برف خیز حیران بوده و هم اکنون سه تیم راهداری شامل 26 اکیپ و 35 نیرو در منطقه حیران حضور داشته و در آمادگی کامل به سر می برند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مطابق پیش بینی های سازمان هواشناسی سامانه بارشی سرد و برفی از عصر امروز وارد گیلان شده و تا اواخر روز پنجشنبه فعال و سپس با کاهش ناپایداری این سامانه از استان خارج می شود.

بارش در ارتفاعات به صورت برف و نسبتاً شدید و در مناطق جلگه ای ترکیبی از برف و باران و در نقاط مستعد جلگه ای مثل شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان، فومن، سیاهکل و شفت به شکل برف است.

از صبح امروز اکیپ های راهداری و هلال احمر در جاده های کوهستانی و محورهای مواصلاتی استان حضور داشته تا در صورت مسدود شدن جاده ها به بازگشایی مسیرها کمک کنند .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از آستارا، از ساعت های ابتدایی امروز بارش برف در محورهای کوهستانی و سپس در مناطق جلگه ای شروع به باریدن کرده و این بارش کماکان ادامه دارد.

به گفته فرماندار شهرستان آستارا بیشترین میزان بارش برف در منطقه برف خیز حیران بوده و هم اکنون سه تیم راهداری شامل 26 اکیپ و 35 نیرو در منطقه حیران حضور داشته و در آمادگی کامل به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار میرزا میزبان بارش برف زمستانه شد/ حضور 26 اکیپ راهداری در منطقه حیران آستارا

دیار میرزا میزبان بارش برف زمستانه شد/ حضور 26 اکیپ راهداری در منطقه حیران آستارا