مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-20اجتماعي

خوزستان بیشترین مدارس سنگی و خطرساز را در کشور دارد


اهواز رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: استان خوزستان بیشترین مدارس سنگی، خطرساز و عشایری را در کشور دارد که به طور عمده این مدارس مقاوم نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زیبا صالح پور شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و رؤسای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: در سال های گذشته برخی پروژه های مدرسه سازی در استان خوزستان با کمک خیران مدرسه ساز تکمیل شدند.

وی افزود: تمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت اجرا قرار دادیم که کار آنها یا به اتمام رسیده و یا در آینده ای نزدیک تکمیل می شوند.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان بیشترین مدارس سنگی، خطرساز و عشایری را در کشور دارد که به طور عمده این مدارس مقاوم نبودند؛ لذا حضور در چنین مدارسی اصلاً زیبنده و شایسته دانش آموزان جمهوری اسلامی نیست.

صالح پور با ابراز امیدواری از اینکه در آینده ای نزدیک جشن برچیدن مدارس روستایی ناایمن، سنگی و عشایری در این استان برگزار شود، یادآور شد: در این راستا جمع آوری چنین مدارسی در اولویت قرار گرفت که ساخت یک هزار و 300 کلاس درس در قالب مدارس عشایری را برنامه ریزی کرده و در این بخش نیز با استقبال خیران مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان بیشترین مدارس سنگی و خطرساز را در کشور دارد

خوزستان بیشترین مدارس سنگی و خطرساز را در کشور دارد