مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:102021-01-20ورزشي

طلوع کیان: اتفاق بازی ما با خاتم مشکوک است/ با تماس تلفنی بازی لغو می کنند؟


سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در واکنش به اتفاقات بازی تیمش مقابل فولاد سیرجان گفت: این اتفاقات در شان والیبال ایران نیست و این تصمیم مشکوک است.

- سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در واکنش به اتفاقات بازی تیمش مقابل فولاد سیرجان گفت: این اتفاقات در شان والیبال ایران نیست و این تصمیم مشکوک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های فولاد سیرجان و خاتم اردکان در جریان دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی زیادی همراه شد.

پس از برگزاری ست نخست، در اقدامی عجیب ناظر بازی اعلام کرد که تیم خاتم دارای حکم قضایی است و نباید در این هفته بازی کند و این دیدار باید لغو شود.

پس از لغو بازی در پایان ست نخست، مجددا با توافق تیم ها این دیدار با تاخیری حدودا یک ساعته میان ست های اول و دوم ادامه یافت که نهایتا با پیروزی 3 بر صفر سیرجانی ها به پایان رسید.

علیرضا طلوع کیان درباره اتفاقات این بازی توضیح داد: همانطور که می دانید ما ست اول را بازی کردیم و همه چیز خیلی نرمال بود که یک دفعه بین ست های اول و دوم ناظر بازی گفت این مسابقه باید تعطیل شود.

دلیل را پرس و جو کردیم که ناظر بازی گفت از فدراسیون زنگ زده و گفته اند تیم خاتم رای دادگاه دارد و این بازی سه بر صفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلوع کیان: اتفاق بازی ما با خاتم مشکوک است/ با تماس تلفنی بازی لغو می کنند؟

طلوع کیان: اتفاق بازی ما با خاتم مشکوک است/ با تماس تلفنی بازی لغو می کنند؟