مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:002021-01-20اجتماعي

وقوع کولاک شبانه در جاده های کوهستانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با توجه به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان، وقوع کولاک شبانه دور از دسترس نیست و ضرورت دارد رانندگان عبوری مراقب کولاک زمستانی باشند.

- کلیم الله وثوقی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی از شب گذشته راهداران با حضور در جاده ها و محورهای مواصلاتی اقدام به نمک پاشی و برف روبی در بسیاری از مسیرها کردند به طوریکه هم اکنون بارش برف در گردنه ها و مناطق کوهستانی با شدت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به رغم این شرایط نامساعد در روزهای آغازین بهمن ماه اکثر جاده ها و محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از وقوع کولاک شدید در محورهای کوهستانی به ویژه در گردنه های صعب العبور خبر داد و گفت: رانندگان و مسافران باید مراقب کولاک های زمستانی باشند و حداقل از سفرهای آخر وقت و شبانه پرهیز کنند.

وثوقی افزود: ما انتظار داریم همشهریان در این ایام برف و بوران از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر آن را در طول روز انجام دهند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه خواست تا خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه سوخت کامل، زنجیر چرخ و سایر تجهیزات مجهز کرده و به نوعی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع کولاک شبانه در جاده های کوهستانی

وقوع کولاک شبانه در جاده های کوهستانی