مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:502021-01-20بين الملل

تسهیل تحریم های ایران به ضرر قیمت نفت و اتحاد اوپک پلاس!


کارشناسان در مجمع انرژی جهانی شورای آتلانتیک اظهار کردند بازگشت نفت ایران به بازار در صورت تسهیل تحریم های آمریکا در دوران بایدن، ممکن است قیمتهای نفت را بی ثبات و اتحاد اوپک پلاس را تضعیف کند.

- کارشناسان در مجمع انرژی جهانی شورای آتلانتیک اظهار کردند بازگشت نفت ایران به بازار در صورت تسهیل تحریم های آمریکا در دوران بایدن، ممکن است قیمتهای نفت را بی ثبات و اتحاد اوپک پلاس را تضعیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوپک، روسیه و چندین متحد دیگر با هدف تقویت قیمتهای نفت پس از همه گیری ویروس کرونا، محدودیت عرضه چشمگیری را به اجرا گذاشتند.

کارلوس پاسکوال که دیپلمات انرژی ارشد وزارت خارجه آمریکا در دوران باراک اوباما بود و در مذاکرات هسته ای نقشی کلیدی ایفا کرد، اظهار کرد: افزایش صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه در روز در سال 2021 ممکن است به رشد قیمت نفت لطمه بزند.

وی در این کنفرانس آنلاین گفت: تغییری نظیر این، تاثیر قابل توجهی در داخل اوپک خواهد داشت و به خصوص تاثیر بسیاری مستقیمی روی منافع عربستان سعودی، امارات متحده عربی و روسیه خواهد گذاشت و ممکن است مذاکرات جدی در داخل اوپک درباره امکان ادامه توافقات اوپک پلاس، چگونگی رسیدن به یک درک و پیامدهایی که برای قیمت نفت وجود خواهد داشت، شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل تحریم های ایران به ضرر قیمت نفت و اتحاد اوپک پلاس!

تسهیل تحریم های ایران به ضرر قیمت نفت و اتحاد اوپک پلاس!