مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-20ورزشي

بارسا و احتمال یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از مدت ها قبل مشخص شد که اریک گارسیا دیگر قصد ندارد به کارش در منچسترسیتی ادامه دهد و خواهان جدایی از این تیم شده است؛ - موندو دیپورتیوو مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن نیز به جمع مشتریان اریک گارسیا اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، از مدت ها قبل مشخص شد که اریک گارسیا دیگر قصد ندارد به کارش در منچسترسیتی ادامه دهد و خواهان جدایی از این تیم شده است؛ موضوعی که چندی پیش پپ گواردیولا نیز آن را تایید کرد.

بعد از اینکه عدم علاقه مدافع اسپانیایی برای تمدید قرارداد با منچسترسیتی قطعی شد، اکثریت رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن خواهان حضور در بارسلونا است و قصد دارد هر طور که شده به کاتالونیا بازگردد.

از طرف دیگر طی روزهای گذشته برخی منابع اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که تمام توافقات لازم برای انتقال اریک گارسیا به بلوگرانا شکل گرفته و این بازیکن به زودی با بارسلونا قرارداد امضا خواهد کرد.

با وجود منتشر شدن خبر توافق اریک گارسیا با بارسا، اکنون منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو ادعای جدیدی را مطرح کرده است.

بر این اساس باشگاه پاری سن ژرمن نیز به جمع مشتریان مدافع اسپانیایی اضافه شده و قصد دارد در یک حرکت غافلگیرانه این بازیکن را به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو اضافه کند؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسا و احتمال یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی دیگر

بارسا و احتمال یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی دیگر