مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-20سياسي

ایران بزرگ اقتصادی دکتر رضایی، امتداد ایران قوی امام خامنه ای


ایران بزرگ اقتصادی وجه عملیاتی نظریه متأخر امام خامنه ای در تبیین ایران قوی است.

ایران قوی، مقتدر، سربلند، شوکت مند و سرافراز چگونه و تحت کدام نقشه راه (roadmap) و با کدام برنامه اقدام (action plan) عملیاتی و محقق خواهد شد؟ - دکتر علیرضا معاف در شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت: ایران بزرگ اقتصادی وجه عملیاتی نظریه متأخر امام خامنه ای در تبیین ایران قوی است.

ایران قوی، مقتدر، سربلند، شوکت مند و سرافراز چگونه و تحت کدام نقشه راه (roadmap) و با کدام برنامه اقدام (action plan) عملیاتی و محقق خواهد شد؟ به این سوال راهبردی پاسخ های متعددی ارائه شده است اما بی شک یکی از پاسخ ها که به شرایط امروز کشور ما بیش از همه انطباق دارد نظریه راهبردی ایران بزرگ اقتصادی است که اولاً هویت بخش و هویت آفرین است و ثانیاً به میوه چینی از زحمات منطقه ای جمهوری اسلامی و سپاه قدس در مناسبات اقتصادی منطقه ای نظام کمک می کند و ثالثاً با تأکید بر بستر آفرینی جهش تولید و شکوفایی اقتصادی، کلان گفتمان تحول اقتصادی نمایندگی می کند.

بنابراین می توان گفت ایران بزرگ اقتصادی از حالت ایده، ذهنیت و طرح اولیه فراتر رفته و تبدیل به یک نظریه (theory) شده است که ظرفیت (capacity) تولید الف) استراتژی ب) تاکتیک ج)تکنیک د) عملیات میدانی را دارد و فوراً و اکنون باید متناسب این نظریه راهبرد و عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بزرگ اقتصادی دکتر رضایی، امتداد ایران قوی امام خامنه ای

ایران بزرگ اقتصادی دکتر رضایی، امتداد ایران قوی امام خامنه ای