مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-20سياسي

برگزاری نشست طلاب لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری نشست نمایندگان طلاب، گروه های اعزامی و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

- حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به لرستان اظهار داشت: ایشان در این سفر دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در لرستان، رییس کل دادگستری لرستان و مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد استان داشتند.

وی با بیان اینکه همچنین نشست نمایندگان مجمع طلاب، گروه های اعزامی و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات حوزه اعزام مبلغ و امر تبلیغ گفتگو شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه مسائل معیشتی مبلغان، لزوم توجه و حمایت از مبلغات، ضرورت اعزام مبلغ به روستاهای دور افتاده، برگزاری دوره های آموزشی، حضور در فضای مجازی و… از جمله مباحثی بود که در نشست با حجت الاسلام روستا آزاد مطرح شد، افزود: لرستان درخواست های زیادی برای اعزام مبلغ به مناطق مختلف دارد و نیاز است که استان در این رابطه بهتر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست طلاب لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم

برگزاری نشست طلاب لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم