مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-20اقتصادي

تخصیص 2 میلیارد ریال برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان شهرضا


معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور گفت: دو میلیارد ریال برای خرید وسایل کمک توانبخشی و مناسب سازی منازل و خودروهای معلولان شهرضا اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نفریه در جلسه بررسی مشکلات بهزیستی و معلولان که در محل فرمانداری شهرضا برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین درخواست جامعه معلولان این است که بتوانند از امکاناتی که عموم مردم استفاده می کنند به راحتی بهره ببرند که این امر با ایجاد فرصت های برابر همانند عامه مردم و مناسب سازی فضای شهر ممکن است.

نفریه با اشاره به سیاست خانواده محوری که اولویت سازمان بهزیستی کشور است، تصریح کرد: معلولان اگر در خانواده خود نگهداری شوند، کیفیت زندگی بسیار بهتری را تجربه می کنند و در این راستا در سال جاری تعداد نفراتی که حق پرستاری دریافت می کنند از تعداد معلولان ساکن در مراکز نگهداری بیشتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای تسهیل در حوزه ساخت مسکن مددجویان و توان خواهان، صدور پروانه ساخت برای انشعاب آب، برق، گاز منازل آنها رایگان شد.

معاون توانبخشی بهزیستی کشور گفت: پیگیر اختصاص سهمیه بنزین برای مددجویانی که پلاک ماشین مورداستفاده به نام خودشان نیست، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آمار نشان دهنده این است که شهرضا خیران بسیاری دارد، گفت: می توانیم کمک بلاعوضی به خیریه ها برای خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیارد ریال برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان شهرضا

تخصیص 2 میلیارد ریال برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان شهرضا