مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:552021-01-20بين الملل

عنوان توییتر سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی تغییر کرد


همزمان با استقرار دولت جدید آمریکا در کاخ سفید، عنوان سفیر این کشور در فلسطین اشغالی در حساب توییتری تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن ، رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در واشنگتن نمی گذرد که عنوان سفیر این کشور در فلسطین اشغالی تغییر کرده است.

حساب سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در توییتر پیش تر در دولت دونالد ترامپ تحت عنوان سفیر ایالات متحده آمریکا در اسراییل بود که هم اکنون به سفیر ایالات متحده آمریکا در اسراییل، کرانه باختری و نوار غزه تغییر یافته است.

دیوید فریدمن ، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در همین حساب نوشت: مأموریت دیپلماتیک خود را به همان روشی نزدیک دیوار ندبه (دیوار براق) آغاز کرده بودم، به پایان می رسانم؛ برای خانواده ام، ایالات متحده آمریکا و اسراییل و رابطه ناگسستنی آن دو دعا می کنم .

موضع دولت ترامپ طی سال های گذشته در برابر مسئله فلسطین به شدت به نفع صهیونیست ها بوده است و فریدمن به قول صهیونیست ها از آن ها نیز صهیونیست تر بود.

رییس جمهور سابق آمریکا طی چهار سال گذشته، مجموعه اقدامات ضد فلسطینی و حتی ضد عربی اتخاذ کرد که از جمله آنها می توان به شناسایی شهر قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت از تل آویو به این شهر و رونمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان توییتر سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی تغییر کرد

عنوان توییتر سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی تغییر کرد