مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-20سياسي

سردار سلیمانی یک شخصیت وحدت گرا بود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: سردار سلیمانی در جنگ سوریه و عراق علیه داعش توانست فرق و مذاهب اسلامی را یکپارچه و در مقابل جبهه استکبار متحد کند.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: سردار سلیمانی در جنگ سوریه و عراق علیه داعش توانست فرق و مذاهب اسلامی را یکپارچه و در مقابل جبهه استکبار متحد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری روز چهارشنبه در نشست تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی سردار مقاومت، صلح و امت اسلامی که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: ما برای اینکه به امت واحد اسلامی دست پیدا کنیم باید چهار هدف راهبردی را پیگیری کنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی آنها را در رأس اهداف خود قرار داده بود و به خوبی این اهداف را دریافته بود و آنها را دنبال می کرد.

وی با بیان اینکه اولین هدف پرهیز از تفرقه و تعرض در جهان اسلام است، تأکید کرد: استکبار جهانی در قرن های اخیر ابتدا به سرکردگی انگلیس و در ادامه به سرکردگی آمریکا تلاش جدی و عملیات گسترده ای را در جهان اسلام دنبال کرد تا با ایجاد تفرقه، در امت واحده انشقاق ایجاد کند و امروز نیز از راه های مختلفی آن را پیگیری و دنبال می کند.

شهریاری ادامه داد: اولین اقدامی که در این راستا صورت دادند ایجاد جنگ بین کشورهای اسلامی بود تا از این طریق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی یک شخصیت وحدت گرا بود

سردار سلیمانی یک شخصیت وحدت گرا بود