مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-20بين الملل

نوری که با تحریم خاموش شدنی نیست


با توجه به تحریم پوشالی آمریکا نسبت به تحریم آستان قدس رضوی، هشتگ «همه خادم الرضاییم» در توییتر، طوفان به پا کرد و ظرف 8 ساعت یکی از هشتگ های داغ توییتر شد.

- با توجه به تحریم پوشالی آمریکا نسبت به تحریم آستان قدس رضوی، هشتگ همه خادم الرضاییم در توییتر، طوفان به پا کرد و ظرف 8 ساعت یکی از هشتگ های داغ توییتر شد.

مجله مهر _ مرضیه کیان: فقط چند روز مانده بود تا دوره ریاست جمهوری پر از دردسرش تمام شود که دق ودلی موفق نشدن در انتخابات را با تحریم های جدید خالی کرد؛ دوره ای که شر آن نه تنها دامن ملت خودش را گرفت بلکه کل دنیا را هم درگیر کرده بود.

ترامپ در آخرین روزهای حضور در کاخ سفید و استیصال از به دست گرفتن قدرت در دوره جدید ریاست جمهوری، انگار راه خلاص شدن از فشارهای روانی را در تحریم های دقیقه نودی علیه ایران و چند کشور دیگر دید.

رییس جمهور آمریکا که طی 4 سال گذشته 1500 تحریم را علیه ایران اعمال کرده بود، در آخرین لحظات قدرتش در 24 دی ماه، اسم 2 فرد و 16 نهاد را به فهرست اتباع و افراد خاص تحریم شده (SDN) وزارت خزانه داری آمریکا اضافه کرد.

آستان قدس رضوی یکی از 16 نهادی هست که به فهرست تحریمی ها اضافه شده است.

بعد از انتشار این خبر موجی از واکنش ها توسط مردم ایجاد شد که بخشی از آن از ساعت 21 تا 23 دوشنبه 29 دی ماه در قالب هشتگ همه خادم الرضاییم ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری که با تحریم خاموش شدنی نیست

نوری که با تحریم خاموش شدنی نیست