مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-20سياسي

جوابیه شرکت بام شهر به یک گزارش و توضیحات ایسنا


شرکت بام شهر در نمابری برای گزارش ایسنا با عنوان توپ قرارداد باملند در زمین قوه قضاییه که درباره مجموعه توریستی و تجاری و تفریحی شرق دریاچه خلیج فارس موسوم به باملند است، - شرکت بام شهر در نمابری برای گزارش ایسنا با عنوان" توپ قرارداد "باملند" در زمین قوه قضاییه " که درباره مجموعه توریستی و تجاری و تفریحی شرق دریاچه خلیج فارس موسوم به باملند است، جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل جوابیه شرکت بام شهر به شرح زیر است: با سلام و احترام نظر به اعلام خبر مرتبط با مجموعه توریستی و تجاری و تفریحی شرق دریاچه خلیج فارس موسوم به بام لند در روز یکشنبه مورخ 1399.

10.

28 آن خبرگزاری و تیتر نادرست ناشی از گزارشات غیرکارشناسی و به دور از حقیقت اعلامی در هفته اخیر جهت شفافیت و آگاهی رسانی به مردم شریف، ذیلا به اطلاع می رساند: _ قرارداد مورد طرح، قراردادی از خانواده B.

O.

L.

T می باشد که براساس قانون در این قراردادها گونه ای از قراردادهای اقتصادی هستند که معمولا فیمابین بخش عمومی از یک سو و بخش خصوصی از سوی دیگر با هدف کسب سرمایه شریک خصوصی برای ایجاد یک پایگاه و پروژه معمولا مهم که دستگاه دولتی بودجه و امکان اقتصادی و یا اجرایی و مدیریتی انجام آن را ندارد، منعقد می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت بام شهر به یک گزارش و توضیحات ایسنا

جوابیه شرکت بام شهر به یک گزارش و توضیحات ایسنا