مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-20سياسي

حرکت به سوی تحقق حوزه پاسخگو و مسئله محور آغاز شده است


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حرکت حوزه به سمت پاسخگویی و مسئله محوری آغاز شده و تجلی و تبلور یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروحانیون و حوزه های علمیه ورود خوبی داشتند و به نوعی ظرفیت حوزه ها و منابع انسانی آن بروز و ظهور یافت.

حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به اینکه امروز باید با اعتماد به نفس و به کار گیری همه ظرفیت های موجود در عرصه های مختلف دیگر نیز روحانیت حضور یابد، گفت: نیروهای جهادی و انقلابی باید با حضور در عرصه های متعدد، بیش از گذشته ظرفیت های خود را نشان دهند.

وی یادآور شد: البته اگر ورود عالمانه و تخصصی نداشته باشیم، نمی توانیم مدعی باشیم حوزه ها اجتماعی و پاسخگو هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید همه تلاش ما برسد به اینکه مسائل موجود و توقعات جامعه را پاسخ بدهیم، تصریح کرد: باید احصاء کنیم که چقدر نیاز و توقع از حوزه ها وجود دارد و از سوی دیگر حتماً ظرفیت هایی بسیاری هم در حوزه ها موجود است که می تواند پاسخگو باشد.

حجت الاسلام روستا آزاد با تاکید بر اینکه با تحقق کامل حوزه پاسخگو و مسئله محور خیلی فاصله داریم، افزود: نباید به کم بسنده کرد و قانع شد؛ کار بر زمین مانده بسیار است که راهی نداریم جز اینکه نسبت به آنها مسئله محور حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سوی تحقق حوزه پاسخگو و مسئله محور آغاز شده است

حرکت به سوی تحقق حوزه پاسخگو و مسئله محور آغاز شده است