مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:452021-01-20سياسي

مسئولان شرایط لازم برای سرمایه گذاری در سواحل مکران را فراهم کنند


مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئولان شرایط لازم برای سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و تجاری در سواحل مکران را باید فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، سردار حسین دهقان در نشست هم اندیشی توسعه پایدار سواحل مکران اظهار داشت: سرمایه گذاران 2 مورد رعایت الزامات محیط زیست و طرح جامع را مدنظر قرار دهند تا بعدها با مشکلات مواجه نشوند.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، استاندار سیستان و بلوچستان و مسؤولان محلی برای توسعه این استان، بیان کرد: این همدلی و همراهی می تواند موجب توسعه شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: کم آبی، بی برقی و نبود امکانات دولتی در روستاها و شهرهای سیستان و بلوچستان بویژه در سواحل مکران درد آور است و نباید بعد از چندین دهه مردم آب و برق نداشته باشند.

وی بیان کرد: خداوند زمین و آسمان را خلق کرده تا فقری نباشد و مردم در سایه رفاه زندگی کنند و قطعاً نگاه دولت اسلامی ایران نیز بر ایجاد رفاه برای مردم است و باید مسؤولان این موارد و پیگیری مسائل و مشکلات را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شرایط لازم برای سرمایه گذاری در سواحل مکران را فراهم کنند

مسئولان شرایط لازم برای سرمایه گذاری در سواحل مکران را فراهم کنند