مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-20اجتماعي

2700 مدرسه در خراسان رضوی امکان بازگشایی دارند


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از بازگشایی مدارس زیر 50 نفر خبر داد و گفت: عملا در سطح استان حدود دو هزار و 700 مدرسه امکان بازگشایی دارند.

- قاسمعلی خدا بنده در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد در تشریح جزییات اولین روز حضور دانش آموزان در کلاس های درس اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین روز بهمن ماه مصادف با آخرین روز کاری بود انتظار ما بر آن است که از روز شنبه هفته پیش رو دانش آموزان در سر کلاس های درس منسجم تر حاضر شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص تعداد مدارسی که در سطح استان امکان بازگشایی دارند، گفت: در دوره ابتدایی حدود یک هزار و 700 مدرسه در سطح استان زیر 50 نفر جمعیت دارند و در شهرستان هایی با وضعیت آبی می توانند به صورت حضوری کلاس های درس خود را برگزار کنند.

وی افزود: در دوره های متوسطه اول و دوم و هنرستان ها حدود یک هزار مدرسه زیر 50 نفر جمعیت دارند و دانش آموزان برای دروس مهارتی و عملی خود می توانند در مدارس حاضر شوند.

خدابنده با بیان اینکه در سطح خراسان رضوی حدود دو هزار و 700 مدرسه امکان بازگشایی دارند، در رابطه با الزام دانش آموزان جهت حضور در مدرسه از طرف کادر مدارس اظهار کرد: خواست ما حضور دانش آموزان در مدارس است، هم اکنون ما از طرف تعداد زیادی از اولیای دانش آموزان و همچنین از طرف تعدادی از همکاران خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 مدرسه در خراسان رضوی امکان بازگشایی دارند

2700 مدرسه در خراسان رضوی امکان بازگشایی دارند