مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-20سياسي

چالش ها و راهکارهای توسعه لرستان در دیدار با جهانگیری مطرح شد


در دیدار با معاون اول رییس جمهور راه کارهایی برای حل مشکلات استان از جمله تخصیص ردیف بودجه سالانه به میزان کافی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته به همراه مجمع نمایندگان لرستان و استاندار دیداری با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه پیرامون دلاورمردی ها و ایثار مردم لرستان قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مطالبی ارائه و سپس توانمندی ها و مزیت های لرستان عنوان شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود 11 میلیارد مترمکعب آب و 800 هزار هکتار زمین حاصلخیز و مقام نخست در تولید برخی محصولات کشاورزی، افزود: مناظر زیبا، جنگل های انبوه و آبشارهای بسیار جهت گردشگری، استعدادهای فراوان جهت توسعه صنعت، کشاورزی، دامداری و دامپروری، گیاهان دارویی و گلخانه و معادن از جمله ظرفیت های بالا برای توسعه استان هستند.

شاهرخی بیان داشت: اگرچه نظام جمهوری اسلامی خدمات قابل توجهی نسبت به ملت ایران انجام داده، با این وجود لرستان از عدم توسعه یافتگی رنج می برد که موجب بروز آسیب های اجتماعی شده است.

وی، نرخ بالای بیکاری،عدم افتتاح برخی صنایع، تعطیلی  واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی، عدم وجود صنایع تبدیلی برای چندین هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و راهکارهای توسعه لرستان در دیدار با جهانگیری مطرح شد

چالش ها و راهکارهای توسعه لرستان در دیدار با جهانگیری مطرح شد