مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-20سياسي

رسانه های قم مروج همدلی بیشتر باشند تا تشدید گله گذاری


استاندار قم با اشاره به جنگ تمام عیار دنیا با پدیده کرونا گفت: کرونا مقایسه الگوهای مدیریتی با بحران در سطح ملی و بعد بین الملل است و استان هم دستاورد خوبی درزمینهٔ مقابله با کرونا از خود نشان داده است.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به جنگ تمام عیار دنیا با پدیده کرونا گفت: کرونا مقایسه الگوهای مدیریتی با بحران در سطح ملی و بعد بین الملل است و استان هم دستاورد خوبی درزمینهٔ مقابله با کرونا از خود نشان داده است.

بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: ایجاد برخی حواشی و حاشیه سازی ها مانع از هم افزایی در استان است و باید به دنبال این باشیم که دستاوردهای خوبی که در مدیریت موج سوم داشتیم را حفظ کنیم.

وی خطاب به اصحاب رسانه استان گفت: از رسانه ها و اصحاب رسانه درخواست داریم که در این شرایط بر همدلی ها و هم افزایی ها بیفزایند چراکه شرایط کنونی وقت گله گذاری نیست.

انتقاد از ادبیات نادرست سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا استاندار قم با اشاره به ادبیات اخیر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: اقدام های مؤثر موجب شده تا وضعیت استان از قرمز به آبی تغییر کند ای کاش سخنگوی ستاد ملی کرونا به جای این ادبیات نادرست در اخطار دادن و برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های قم مروج همدلی بیشتر باشند تا تشدید گله گذاری

رسانه های قم مروج همدلی بیشتر باشند تا تشدید گله گذاری