مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-20اقتصادي

تصادفات در جعفریه برعکس قم افزایش یافته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: به رغم کاهش تصادفات در استان آمار تصادفات فوتی در محور قم؛ جعفریه 16 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/قم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: به رغم کاهش تصادفات در استان آمار تصادفات فوتی در محور قم؛ جعفریه 16 درصد افزایش یافته است.

محمدحسن کلهری امروز در جلسه کمیسیون ایمنی حمل ونقل جاده ای استان که در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: طبق گزارش های آمار تصادفات در 9 ماهه سال 99 که نشان از کاهش 26 درصدی مجموع تصادفات دارد اما آمار تصادفات فوتی 16 درصد افزایش یافته است هم چنین آمارها از میزان شدت تصادفات در محورهای استان خبرمی دهد.

وی بیان کرد: محور جعفریه دارای رشد 29 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در 7 ماهه سال 99 در مقایسه با مدت مشابه خود در سال 98 می باشد این محور 8 درصد سهم تلفات را نسبت به کل تلفات در مدت 7 ماهه 99 دارد ازاین جهت این محور به عنوان چهارمین محور پر تلفات استان به شمار می رود.

به گفته این مسئول؛ محور جعفریه پس از محورهای آزادراه قم؛تهران و جاده قدیم قم به تهران و قم سلفچگان دارای بیشترین تلفات در بین محورهای استان در 7 ماهه اول می باشد هم چنین با توجه به آمارها محور جعفریه از سال 95 تا سال 97 روند کاهشی داشته اما از سال 97 تاکنون رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات در جعفریه برعکس قم افزایش یافته است

تصادفات در جعفریه برعکس قم افزایش یافته است