مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-20سياسي

موضع بایدن و ترامپ در قبال برجام تقریبا یکسان است/احتمال ترور بایدن وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه کشورمان در گفتگو با برنامه بحث روز رادیو ایران در خصوص اوضاع آمریکا در آستانه تحلیف بایدن اظهار داشت: - سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه گفت: موضع دموکرات ها و جمهوری خواهان در قبال برجام تقریبا یکسان است و تنها شیوه ورود آن ها به این توافق تفاوت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه کشورمان در گفتگو با برنامه بحث روز رادیو ایران در خصوص اوضاع آمریکا در آستانه تحلیف بایدن اظهار داشت: وضعیت پیچیده ای که امروز در آمریکا وجود دارد تا همین چندی پیش هم برای هیچ تحلیلگری قابل پیش بینی نبود و این به معنی آن است که در جامعه آمریکا مشکلات زیادی وجود دارد.

البته من بعید می دانم که وضعیت نابسامان فعلی در همین سطح ادامه پیدا کند و به احتمال زیاد دوباره به آتشی زیر خاکستر تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها مدعی هستند که بهترین دموکراسی جهان هستند در حالی که بیش از هفتاد میلیون نفری که در این انتخابات به ترامپ رای داده بودند معتقدند که تقلب گسترده ای رخ داده است.

اگر بحث تقلب درست باشد که باید متخلفین مجازات شوند و در ضمن مشخص می شود که دموکراسی مورد ادعای آمریکایی ها چارچوب محکم و با ثباتی ندارد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع بایدن و ترامپ در قبال برجام تقریبا یکسان است/احتمال ترور بایدن وجود دارد

موضع بایدن و ترامپ در قبال برجام تقریبا یکسان است/احتمال ترور بایدن وجود دارد