مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:002021-01-20اقتصادي

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو


مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو های کشور گفت: با عنایت به اهمیت مسئله معاینه فنی خودرو ها با متخلفین حوزه معاینه فنی اعم از مراکز و ستاد های معاینه فنی تحت پوشش شهرداری ها و خصوصی برخورد قاطعانه خواهد شد و هیچ گونه اغماض صورت نخواهد پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور و مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو های کشور از برخورد قاطع با متخلفین حوزه معاینه فنی خودرو ها خبر داد و گفت: چه مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری ها و چه بخش خصوصی در صورت ارتکاب تخلف در اجرای فرآیند، از فعالیت آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع معاینه فنی خودرو و نقش آن در سلامت و کاهش آلایندگی هوا، هیچ تخلفی قابل اغماض نبوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این که معاینه فنی خودرو ها یک موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استاندارد های لازم در این خصوص ایمنی و سلامت را به خطر می اندازد، لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو