مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:552021-01-20اقتصادي

زیان های مالی تعطیلی استخرها در لارستان


تعطیلی استخرهای لارستان طی یکسال اخیر به جهت شیوع ویروس کرونا، موجب ضرر و زیان های زیاد برای متولیان آن و فعالان در رشته شنا شده و مدیران مجموعه های ورزشی آبی در لارستان از عدم حمایت مالی از سوی مسئولان گلایه مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با شیوع کرونا یک مشکل بسیار بزرگ برای رشته های آبی نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا به وجود آمده است.

در خصوص بازگشایی استخرهای سرپوشیده هنوز مجوز بازگشایی ندارند و نمی توان پیش بینی هم کرد که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

تعطیلی استخرها که از ماه ها پیش به سبب ویروس کووید 19 و پیشگیری از شیوع آن آغاز شده، متأسفانه موجب آسیب اقتصادی صاحبان استخرها، نجات غریقان، مربیان و غیره شده است و انتظار می رود مسئولان مربوطه برای حل مشکلات آنان چاره ای بیاندیشند.

در این زمینه، مسئول یکی از استخرهای وابسته به شهرداری لار، در گفت وگو با خبرنگار  فارس در لارستان با بیان اینکه مجموعه عطایی که شامل چند رشته  ورزشی در بخش های زمین چمن، زمین اسکیت، سالن چند منظوره، سالن بدنسازی و مجموعه استخر سونا و جکوزی که هر کدام فعالیت های متنوع در آن برگزار می شود، اظهار داشت: تا پیش از شیوع کرونا، در این مجموعه فرهنگی ورزشی در بخش آقایان و بانوان، 30 نفر مشغول به کار بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان های مالی تعطیلی استخرها در لارستان

زیان های مالی تعطیلی استخرها در لارستان