مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:552021-01-20سياسي

ساماندهی صنعت خودرو نخستین اولویت کمیسیون صنایع مجلس


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی صنعت خودرو مهمترین اولویت این کمیسیون است که حاشیه های زیادی در مورد آن وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی صنعت خودرو مهمترین اولویت این کمیسیون است که حاشیه های زیادی در مورد آن وجود دارد.

علی اکبر کریمی امروز چهارشنبه اول دیماه در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت صنایع غذایی طبیعت شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران به اولویت های کمیسیون صنایع مجلس اشاره کرد و افزود: اولویت دوم کمیسیون صنایع پس از ساماندهی صنعت خودرو، بررسی وضعیت صنعت فولاد در کشور است که در این خصوص کلیات طرحی در مجلس به تصویب نمایندگان خانه ملت رسیده و هم اکنون جزییات این طرح در کمیسیون صنایع مجلس در حال بررسی است.

وی تقویت طرح های مربوط به رونق تولید با اتکاء به شرکت های دانش بنیان و ظرفیت های علمی که در این شرکت ها وجود دارد را از دیگر اولویت های کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد و گفت: در دستور قرار گرفتن این اولویت ها در کمیسیون صنایع و بررسی کارشناسانه آن همراه با تصویب قوانین مورد نیاز، قطعا در توسعه صنعتی و اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی صنعت خودرو نخستین اولویت کمیسیون صنایع مجلس

ساماندهی صنعت خودرو نخستین اولویت کمیسیون صنایع مجلس