مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-20اقتصادي

تصویب طرح عرضه تمام محصولات زنجیره فولادی در بورس کالا توسط مجلس


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عدم مدیریت زنجیره را یکی از مهم ترین دلایل افزایش نرخ محصولات فولادی دانست و گفت: کلیات طرحی در مجلس به تصویب رسیده که خلاصه آن این است که تمام محصولات زنجیره فولادی باید در بورس کالا عرضه شود.

-  رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون صنایع از یک کارخانه تولید لوله پروفیل در ساوه با اشاره به افزایش قیمت محصولات فولادی اظهار کرد: قیمت محصولات فولادی نسبت به اسفند 98 افزایش زیادی داشته که بعضا تا 350 درصد نیز گرانی در این خصوص گزارش شده است.

وی عدم مدیریت زنجیره را یکی از مهم ترین دلایل افزایش نرخ محصولات فولادی دانست و افزود: کلیات طرحی در مجلس به تصویب رسیده که خلاصه آن این است که تمام محصولات زنجیره فولادی باید در بورس کالا عرضه شود و صادرات زمانی امکان پذیر خواهد بود که این کالاها در بورس عرضه شده و نیاز داخلی را به طول کامل تامین کرده باشد.

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این معنی ندارد زمانی که نیاز کشور تامین نشده این محصولات صادر شود و مشکل دیگر کشورها را حل کنیم در حالی که خودمان در داخل دچار مشکل و کمبود باشیم.

تقی پور بر لزوم پایش و رصد کسانی که در این زنجیره تولید مواد اولیه می خرند تاکید و اظهار کرد: وزارت صمت باید این افراد را در کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح عرضه تمام محصولات زنجیره فولادی در بورس کالا توسط مجلس

تصویب طرح عرضه تمام محصولات زنجیره فولادی در بورس کالا توسط مجلس