مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-20سياسي

فعالیت 1150 گروه جهادی در کردستان/2 هزارفرصت شغلی ایجاد شد


رییس بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و 150 گروه جهادی شناسنامه دار در این استان زیر نظر سپاه بیت المقدس فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر عزیزی فر در نشست گروه های جهادی بسیج سازندگی استان کردستان با سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور, اظهار کرد: این سازمان در راستای طرح های اعتلای بسیج در دو حوزه گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه فعالیت می کند و توانسته در زمینه آموزش، اشتغالزایی و محرومیت زدایی گام های موثری بردارد.

وی افزود: در راستای تقویت و اعتلای فعالیت های سازمان بسیج سازندگی استان کردستان یک هزار و 150 گروه جهادی شناسنامه دار در بخش های تخصصی ساماندهی شده اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: در طول یک سال اخیر 70 درصد این گروه ها در بحث های کمک های مومنان،, گندزدایی معابر و آموزش دادن اقشار ور راستای پیشگیری از شیوع کرونا نقش داشته اند.

عزیزی فر یادآور شد: در بحث طرح شهید سلیمانی نیز یک هزار و 461 نفر در قالب 263 تیم ساماندهی شدند که در اجرای این طرح در مناطق محروم استان کمک بسیاری به حوزه سلامت و بهداشت جامعه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1150 گروه جهادی در کردستان/2 هزارفرصت شغلی ایجاد شد

فعالیت 1150 گروه جهادی در کردستان/2 هزارفرصت شغلی ایجاد شد