مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-20سياسي

کمیته امداد 3200 مددجوی کردستانی را صاحب شغل کرد


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد 3200 طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی و در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد 3200 طرح اشتغال برای مددجویان کردستانی و در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده، صبح امروز در جلسه عقد تفاهم نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی که با حضور دکتر عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد و سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، عنوان کرد: سپاه و کمیته امداد در چند دهه گذشته از عمر انقلاب تا امروز توانسته اند خدمات بسیار زیادی در راستای محرومیت زدایی در این استان انجام دهند.

وی افزود: کمک مومنانه در سال 99 اتفاق بسیار ارزشمند و بزرگی بود که با همت سپاه انجام شد و هیچ محرومی در این شرایط سخت دچار مشکل نشد.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 و 98 در بحث مسکن به همت بسیج سازندگی 470 واحد احداث و تحویل محرومان شد، ادامه داد: در بحث جهیزیه، معیشت و زکات نیز اقدامات بسیار موثری با همکاری این نهاد و سپاه استان کردستان در چند سال اخیر انجام شده و توانسته ایم نقشی در محرومیت زدایی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین به همت سپاه و کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه، اجرای نصب 240 پنل خورشیدی برای خانوارهای مددجو آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 3200 مددجوی کردستانی را صاحب شغل کرد

کمیته امداد 3200 مددجوی کردستانی را صاحب شغل کرد