مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-20سياسي

قدرت هر کشوری به نیروی نظامی آن است


رییس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان قدرت هر کشوری را به نیروی نظامی آن دانست و ادامه داد: اما در آمریکا برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری، - به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسدالله بادمچیان امروز در نشست سراسری و سالانه هم اندیشی روسا و دبیران هیات های اندیشه ورز اتاق اصناف، با اشاره به اینکه در یک برهه بسیار حساسی از انقلاب اسلامی قرار داریم، ابراز کرد: در حالی در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم که امروزه دشمنان اسلام منکوب و حقیر و دچار ذلت شده اند.

رییس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان قدرت هر کشوری را به نیروی نظامی آن دانست و ادامه داد: اما در آمریکا برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری، دولتمردان این کشور در بیم و هراس هستند که خود نیروی نظامی این کشور در مراسم آشوب و اقدام علیه امنیت آمریکا انجام دهند.

آیا این ذلت نیست؟ وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال آتی بسیار پراهمیت است و باید تلاش کنیم این انتخابات هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

بادامچیان گفت: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت هر کشوری به نیروی نظامی آن است

قدرت هر کشوری به نیروی نظامی آن است