مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-20اقتصادي

کلنگ پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه قم به زمین زده شد


مراسم کلنگ زنی پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، - ایسنا/قم مراسم کلنگ زنی پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع که ظهر روز چهارشنبه در محل احداث پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی حاضر شده بود در مراسم کلنگ زنی این پروژه شرکت کرد.

غلامرضا پناه سپس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از دغدغه های اصلی کارمندان طی سال های اخیر بحث مسکن آن ها بوده است که با انجام این قبیل پروژه ها این دغدغه ها قطعا کاهش پیدا می کنند.

وی افزود: تلاش همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد این چنین پروژه هایی قابل تقدیر است و از جمله اقدامات ماندگاریست که همیشه در ذهن همکاران خواهد ماند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بیان کرد: امیدواریم تا با کمک مسئولین مربوطه این پروژه در بازه زمانی مشخص شده تکمیل و بهره برداری شود.

وی افزود: بهره برداری به موقع از این پروژه که به سبب قرار گیری در محل مناسب و استفاده تجاری و مسکونی اهمیت بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه قم به زمین زده شد

کلنگ پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه قم به زمین زده شد