مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-20ورزشي

انتظار و توقع ما کسب مدال المپیک است


توقع و انتظار ما از مجموعه کشتی استان کسب مدال المپیک است که امیدواریم با هم افزایی و هم فکری این خواسته و مطالبه محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حشمت اله امان الهی در دیدار با اهالی کشتی لرستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان توجه به چند رشته ورزشی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه کشتی رشته ورزشی اول کشور و استان است،  بنابراین برنامه ریزی و اولویت ما در استان نیز بر رشته کشتی متمرکز است.

وی افزود:  کشتی همواره در فرهنگ لر بوده و هست به طوری که سابقه این رشته ورزشی در لرستان طبق مستندات  موجود به دوهزار قبل از میلاد برمی گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: کشتی لرستان حدود یکسال بلا تکلیف بود اما به محض قرارگرفتن در مسوولیت  مجمع کشتی برگزار و با رای اعضا یکی از جنس خودشان انتخاب شد که علاوه بر سابقه ورزشی برنامه خوبی هم داشت.

امان اللهی با اشاره به اینکه لرستان از پتانسیل قابل توجهی در رشته کشتی  برخوردار است، عنوان کرد: لرستان سرشار از استعدادهای ورزشی در حوزه کشتی است  و دربرهه های مختلف پهلوانان و قهرمانان زیادی داشته است از طرفی امکانات نسبتا مناسبی هم داریم.

وی تاکیدکرد: موفقیت های کسب شده در حوزه کشتی حاصل زحمات پیشکسوتان بوده، اما انتظار داریم کشتی  لرستان با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار و توقع ما کسب مدال المپیک است

انتظار و توقع ما کسب مدال المپیک است