مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-20سياسي

پنجشنبه در سبزوار عزای عمومی است


در پی درگذشت عالم دینی بزرگ و انقلابی در سبزوار بعد از ارسال پیام های تسلیت مراجع تقلید و نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در سبزوار دوم بهمن را عزای عمومی در این شهرستان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با درگذشت آیت الله سید محمد حسن علوی یکی از برجسته ترین روحانیون دوران انقلاب اسلامی و از پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) در شهرستان سبزوار پس از سال ها مجاهدت و تبلیغ امور دینی و تحمل مدتی رنج و بیماری در سن 90 سالگی آیت الله مغیسه، امام جمعه سبزوار فردا پنجشنبه دوم بهمن را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

وی در پیام تسلیتی بیان کرد: با نهایت تأثر و اندوه ارتحال جانکاه عالم ربانی، زاهد، انقلابی، مردمی، یاور صدیق ولایت و رهبری و دلسوزمحرومان حضرت آیت الله سیدمحمدحسن علوی سبزواری را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه تسلیت عرض می نماییم.

وی همچنین در گذشت این عالم انقلابی و مبارز را به دوستداران وی به ویژه مردم ولایتمدار دیار سربداران تسلیت گفته و افزود: اعلام عزای عمومی در سبزوار به منظور تکریم این عالم وارسته، زاهد و انقلابی انجام می شود.

همچنین در پی رحلت این عالم دینی مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر و اعلام کرد: رحلت عالم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه در سبزوار عزای عمومی است

پنجشنبه در سبزوار عزای عمومی است