مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-20سياسي

امت واحده اسلامی با تلاش های حاج قاسم تقویت شد


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم تشکیل امت واحده اسلامی را تقویت کرد، گفت: ایشان تلاش دشمن برای جلوگیری از تشکیل امت واحده را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در نشست تخصصی شهید سلیمانی با عنوان سردار مقاومت، صلح و اتحاد امت اسلامی با بیان اینکه ما اگر بخواهیم امت واحده را تبیین کنیم باید به چهارمبنای اساسی تکیه کنیم، اظهار داشت: در رأس این تفکر برای تشکیل امت اسلامی، حاج قاسم بود که به اهداف مبتنی بر آن عمل کرد.

اولین مورد پرهیز از تفرقه است.

  وی افزود: در پیکار جهانی به سرکردگی انگلیس و آمریکا، دشمنان تلاش جدی در جهان اسلام کردند تا با ایجاد تفرقه در جهان اسلام بین این امت واحده تفرقه ایجاد کنند که جنگ ایران و عراق از جمله آن است تا سرمایه های کشورهای اسلامی را به غارت ببرند و با حضور در منطقه در کشورهای اسلامی نفوذ کنند.

حجت الاسلام شهریاری با بیان اینکه در دومین گام، دشمنان اسلام شخصیت های وحدت گرا را هدف قرار داده و ترور می کنند، گفت: یکی از عللی که سردار سلیمانی هدف استکبار قرار گرفت، این بود که در صحنه جنگ موفق بود و توانست این اقدامات به ویژه تلاش دشمن برای جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت واحده اسلامی با تلاش های حاج قاسم تقویت شد

امت واحده اسلامی با تلاش های حاج قاسم تقویت شد