مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-20ورزشي

ایرانجوان بوشهر روی نوار تساوی/ شکست سنگین شاهین عامری


هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور و در گروه دوم این رقابت ها با تساوی دیگر برای ایران جوان بوشهر رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه اول این رقابت ها امروز و از ساعت 14 با دیدار حساس تیم های ایران جوان بوشهر و شهرداری همدان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر پیگیری شد.

  ایران جوان در حالی به مصاف تیم مدعی شهرداری همدان رفت که در طول هفته بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی تمرینی نداشتند ولی با این تفاصیل و با چند تغییر تاکتیکی در ترکیب این تیم نمایشی قابل قبول ارائه دادند و در نهایت با تساوی یک بریک این دیدار به پایان رسید تا قرمزهای بوشهری پنجمین تساوی پیاپی خود را کسب کنند.

  هر دو گل این دیدار در نیمه اول به ثمر رسید که ابتدا تیم مهمان توسط حسین کاظمی کاپیتان خود و بازیکن اسبق شاهین و ایران جوان از روی نقطه پنالتی به گل رسید ولی خیلی زود شاگردان عبدالرحیم خرمزی توسط حسین بازیاری گل تساوی را به ثمر رساندند.

  با این تساوی ایران جوان با 5 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و شهرداری همدان با کسب یک امتیاز بازی امروز 9 امتیازی در جایگاه چهارم ایستاد.

  شاهین بندر عامری هم مهمان پاس همدان بود که نمایشی ضعیف را ارائه دادند و در پایان متحمل شکست سنگین 4 بر 1 مقابل شاگردان مهدی پاشازاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانجوان بوشهر روی نوار تساوی/ شکست سنگین شاهین عامری

ایرانجوان بوشهر روی نوار تساوی/ شکست سنگین شاهین عامری