مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-20اقتصادي

اتفاقات بورس از بیرون تحمیل می شود


یاسر فلاح، درباره وضعیت استعفای قالیباف اصل توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، خبر استعفای رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در روزی که بورس بالاخره با حمایت های سرمایه گذاران این بازار، با دست گذاشتن روی زانوی خود از جایش بلند شد، تعجب همگان را برانگیخت.

در حالی که دیروز داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت از سمت خود برای کار کردن در حوزه رشته دانشگاهی اش استعفا داد، امروز نوبت به حسن قالیباف اصل رسید و آسیاب به نوبت مسئولان در زمان پاسخگویی آن ها آغاز شده است.

با این حال، سناریوی پیش بینی شده برای این بازار این احتمال را پیش بینی کرده است که رییس سازمان بورس خودش را برای این کنار کشیده است که وزیر اقتصاد را از استیضاح نجات دهد و با این حال، باز هم برخی از کارشناسان و اقتصاددانان، مخالف این فرضیه هستند و عقیده دارند که بازار باید با هماهنگی اداره شود و دیگر ارگان ها هم در گردش این بازار دخالت دارند و گردش بازار سرمایه نیازمند هماهنگی بین این نهادها است.

یاسر فلاح، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه و مدیر روابط عمومی سابق سازمان بورس که خود زمانی دستی در آتش داشت، درباره نمایشی بودن استعفای قالیباف اصل از سمت خود، اظهار کرد: من به شخصه با نمایشی بودن این استعفاها موافق نیستم و آن طور که به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات بورس از بیرون تحمیل می شود

اتفاقات بورس از بیرون تحمیل می شود